Ambroo: kan dom inte köpa in någon poängkung från allsvenskan då, allt är väl bättre än någon nedsupen skadebenägen otränad elitseriespelare utan poäng och självförtroende.
saviano i växjö morten green sjödell wiklander eller varför inte låna Jason Krog!!! keith aucoin
nåt måste vi ju in med, nu sticker nog MODO i tabellen också, lämnar timrå i träsket, ingen rolig tid framöver nu, vi har ingen power kvar! låt spelarna spela med prestations lön!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
kan dom inte köpa in någon poängkung från allsvenskan då, allt är väl bättre än någon nedsupen skadebenägen otränad elitseriespelare utan poäng och självförtroende.
saviano i växjö
morten green
sjödell wiklander
eller varför inte låna Jason Krog!!!
keith aucoin
nåt måste vi ju in med, nu sticker nog MODO i tabellen också, lämnar timrå i träsket, ingen rolig tid framöver nu, vi har ingen power kvar!
låt spelarna spela med prestations lön!!