1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1332280

Sv: Apropå nånting...
MB: med tanke på att PW vill spela mer så borde väl det mest logiska vara att välja timrå. eftersom att södertälje har väl mer eller mindre redan en förstemålvakt vars namn jag inte kan komma på för tillfället, men finsk är han i allafall. tror nog att PW skulle ta över första spaden ganska snabbt om han skulle välja att gå hit till timrå. hoppas att linkan lyckas få hit han bara!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
putte_patte87: SSK har väl precis som oss målvaktsproblem där deras förstakeeper och andrakeeper läcker med jämna mellanrum. Vet inte hur SSK har det ställt med målvaktstränarfronten men jag hoppas han väljer TIK. Han bör ha rätt goda möjligheter här nästa säsong tillsammans med Pitkämäki.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.