1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1333447

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Smokey:

Jo, backar med två friska (och öppna) ögon vore ju mysigt. Som åskådare så skrek hela situationen mål tidigt. Det lustiga är att Aleksis förmodligen får skulden för målet på vissa håll.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2011-01-13
Jag undrar om man kan ansöka om att få nån sorts dispens som innefattar att Timrå IK får spela alla sina matcher på bortaplan?

Det är frapperande att se att vi inte kan föra en match när motståndaren inte bjuder till. Snygg-Boork har rätt. Vi saknar ett eget konstruktivt spel och det är mycket därför vi ligger där vi ligger.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer