Nisse: Skyller på skador/tunna truppen precis som BB, inget lag kan få en hel säsong att funka när man inte har tillräckligt med spelare att tillgå - det kan funka i början, men ju längre tiden går, desto tyngre blir det - precis som facit säger.
suck, nåns fel är det - exempelvis ledning med direktör/sportchef i spetsen.
Nu gäller det att göra vad man kan för att få till nån stabilitet inför ev kvalserie, rädda det som räddas kan.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
suck, nåns fel är det - exempelvis ledning med direktör/sportchef i spetsen.
Nu gäller det att göra vad man kan för att få till nån stabilitet inför ev kvalserie, rädda det som räddas kan.