Läge att introducera en alternativ tredjetröja i brunt med en stor örn på bröstet lagom till KS. Eller nä just det, vi är ju laget som inte ens har råd att trycka spelarnas namn på tröjorna. Så någon tredjetröja är inte ens att tänka på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Läge att introducera en alternativ tredjetröja i brunt med en stor örn på bröstet lagom till KS. Eller nä just det, vi är ju laget som inte ens har råd att trycka spelarnas namn på tröjorna. Så någon tredjetröja är inte ens att tänka på.