Kattgubben: Det känns lite både och. Matchten kunde faktiskt varit stängd och begraven av HV i slutet på andra som vi spelade då. Dessutom bjuder vi på en enorm chans efter 15 sekunder i början på tredje efter vilken jag tänkte att allt vi kan få med oss från den här matchen nu är ren bonus, så ur den synvinkeln ska man vara jättenöjd.
Samtidigt som resten av matchen är helt vår som får en att tycka att vi skulle haft tre pinnar. Men om man ska va ärlig, så bjuder vi HV på alldeles för mycket fett i de två första perioderna så en poäng är rimlig utdelning för oss med den effektivitet vi har jämfört med deras.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samtidigt som resten av matchen är helt vår som får en att tycka att vi skulle haft tre pinnar. Men om man ska va ärlig, så bjuder vi HV på alldeles för mycket fett i de två första perioderna så en poäng är rimlig utdelning för oss med den effektivitet vi har jämfört med deras.