Ja, vart fan har vi Brynäs egentligen.. som körde över SAIK hipp som happ, efter att ha spelat fullkomligt uselt i matcherna innan...? Buääää... den matchen blir synnerligen svårtippad.
Lundmark hittar nog nätet i nästa match! Han måste bara finjustera dioptern lite först :) Han finns ju definitivt på rätt ställe för det mesta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lundmark hittar nog nätet i nästa match! Han måste bara finjustera dioptern lite först :)
Han finns ju definitivt på rätt ställe för det mesta.