Skarin: Jag håller med, jag håller med, jag håller med!
Hirso, Viinanen och Lander bör samtliga gå före Gabbe på centerpositionen. Att man ens matchar honom i päpä är obegripligt. Men å andra sidan så hade väl Corso mest istid bland forwards i bäpä.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hirso, Viinanen och Lander bör samtliga gå före Gabbe på centerpositionen. Att man ens matchar honom i päpä är obegripligt. Men å andra sidan så hade väl Corso mest istid bland forwards i bäpä.