DJ Hemp: Ska försöka bättra mig. Som en liten ursäkt så är det svårt att skriva inlägg från mobilen. Det är svårt att se hela inlägget och upptäcka de skrivfel som blir. Dessutom lever en Iphone sitt alldeles egna liv. Den stavar en del ord som den själv känner och det är lite störande.
Men som sagt: jag lovar bot och bättring Hempen. Promise.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men som sagt: jag lovar bot och bättring Hempen. Promise.