1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334960

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15

Blizzard: jag har också sett ALLA matcher och håller inte med om att #44 ska sparkas, varför? Visst han spelar ibland på gränsen och passningarna är farliga. Men när dom väl sitter där så låter det : Fan vilka handleder och vilka mackor han levererar, vilken spelare i går ut och INTE gör misstag?

Kan hålla med om att han inte nått upp till den nivå vi förväntade oss, men det kommer!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
diffe: de kommer , när då ? säsongen är snart slut . och ja . jag skiter i corso . trots att vi vunnit 3 matcher sen han drog . och att vi låg femma då , han var ju tydligen en idiot , synd , hade varit kul med slutspel i stället för kvalserie

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer