1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1334980

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15

diffe: Eller beror det på att Hynning är borta, eller att Timo hade ett diskbrock eller att Halonen är borta, eller att Jokela är skadad eller att Kim dras med en skada eller beror det bara på att Corso försvann?

Du menar på fullaste allvar att Timrå endast vunnit 3 matcher pga att Corso försvann?

Ganska trångsynt kille!


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
diffe: jag berättade för dej exakt vad som skulle hända då han drog . exakt varenda ord har slagit in . inte första gången heller . så trångsint vet jag väl inte . eller ja de kanske jag är . dock så ser jag ju som du vet en och annan hockeymatch i olika serier som du vet , och jag har tror jag i alla fall snappat upp ett och annat om sporten ishockey

Sv: Timrå IK - HV 71 2011-01-15
diffe: Vad som inte är trångsynt är att vi tappade en naturlig målskytt och sedan dess haft frapperande svårt att göra mål. Han är nämligen inte hittills ersatt...Jamie har ännu inte visat att han är den målskytt vi behöver iom att vi "tappade" Corso.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer