Det handlar väl om vad man fått för pengarna? Hur ser det ut i PP? Spelar Timrå IK en konstruktiv hockey?
Dom finska flopparna Hirso och Pikken har inte blivit vad man hoppades på, Vi måste frigöra stålars och få nåt bättre för pengarna, Elitseriens sämsta PP har vi och tabelläget ljuger inte. Ska vi lyfta i tabellen måste vi ha en playmaker och en sniper och det är inte Pikken och Hirso.
Kolla in Modo, vilken förändring, nu har dom ett PP, där har dom fått till värvningarna.
Håller med dej Johnny, Skridskoåkning och fart/Vilja har varit Timrås stil, tidigare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det handlar väl om vad man fått för pengarna? Hur ser det ut i PP? Spelar Timrå IK en konstruktiv hockey?
Dom finska flopparna Hirso och Pikken har inte blivit vad man hoppades på, Vi måste frigöra stålars och få nåt bättre för pengarna, Elitseriens sämsta PP har vi och tabelläget ljuger inte. Ska vi lyfta i tabellen måste vi ha en playmaker och en sniper och det är inte Pikken och Hirso.
Kolla in Modo, vilken förändring, nu har dom ett PP, där har dom fått till värvningarna.
Håller med dej Johnny, Skridskoåkning och fart/Vilja har varit Timrås stil, tidigare.