Men visst, jag njöt och tyckte Timrå IK såg dyngbra ut i säsongsdebuten, Pikken och Hirso såg kung ut! det har ju hänt att jag tyckt det 3-4 ggr till men för dom pengarna borde det ha varit många fler matcher man tyckt så.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men visst, jag njöt och tyckte Timrå IK såg dyngbra ut i säsongsdebuten, Pikken och Hirso såg kung ut! det har ju hänt att jag tyckt det 3-4 ggr till men för dom pengarna borde det ha varit många fler matcher man tyckt så.