Tyvärr ingen i dagsläget, Modo lyckades värva fint, men Linkan får det nog svårt att hitta nån pärla...Hoppas att vi klarar att hålla oss kvar, men med 3-4000/Pers på läktaren blir det inga stora slantar över till nästa säsong.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ingen aning, men bättre skulle behövas.
Tyvärr ingen i dagsläget, Modo lyckades värva fint, men Linkan får det nog svårt att hitta nån pärla...Hoppas att vi klarar att hålla oss kvar, men med 3-4000/Pers på läktaren blir det inga stora slantar över till nästa säsong.