Jag tror MoDo viker ner sig på lördag Kanske Styf avgör igen Glöm inte förra säsongen det såg likadant ut då sen blev det slutspel i sista matchen För mycket negativa tankar blir en självuppfyllelse till sist eller hur? Smokey kommer du till SSK matchen? HW
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kanske Styf avgör igen
Glöm inte förra säsongen det såg likadant ut då sen blev det slutspel i sista matchen
För mycket negativa tankar blir en självuppfyllelse till sist eller hur?
Smokey kommer du till SSK matchen?
HW