Bragd-Birger: Såg (inte heller) matchen som verkar ha varit skit. Trots det finns det inga andra lag än nån av modo/frölunda jag hellre skulle ha nästa omgång. Känns bra att ha möjlighet att pysa modoballong på lördag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bragd-Birger: Såg (inte heller) matchen som verkar ha varit skit. Trots det finns det inga andra lag än nån av modo/frölunda jag hellre skulle ha nästa omgång. Känns bra att ha möjlighet att pysa modoballong på lördag.