1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1336868

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Lucasborg: Jag gillar verkligen de här stora läktarflaggorna som kommit till på sistone och jag tycker att ni gör ett bättre jobb än exempelvis ett döende Reds i början på 00-talet, men det finns lite problem med fingertoppskänsla fortfarande.

Det gör ont att möta Hedman - efter en tackling som han själv erkänner var vårdslös och dålig?
Renslakt - när man själv kommer från en stad som har ett namn på samiska?

Det kan bli lite träffsäkrare när det gäller Tifo-budskapen...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2011-01-20
Björn W:
Det gäller att stå upp för de egna, vi skramlade ihop 2-3000kr till Hedmans böter bara för att visa att vi bryr oss. Och att vi är trött på lotterinämdens beslut.

Angående Orrestaare så är det samerna som ville ha det på skyltarna här i Ö-vik, inte vi.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer