Söt du är som kommer hit och skriver och tror att du vet både det ena och andra....
Sedan fattar jag inte varför alla verkar ta dig så seriöst? Du reggade dig igår och skriver bara härinne... Erkänn dig misstag istället, du håller på Timrå!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan fattar jag inte varför alla verkar ta dig så seriöst? Du reggade dig igår och skriver bara härinne... Erkänn dig misstag istället, du håller på Timrå!