Med alla miljoner modolider som tydligen ska vara på plats så borde det ju kännas som en bortamatch. Och de brukar vi ju vinna.
Om detta slår väl ut så kanske vi ska börja bussa bortasupportrar till EON. Vi vinner matcherna där samt att vi får en lösning på de minskande publiksiffrorna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Fan det börjar kännas jävligt bra inför i morgon.
Med alla miljoner modolider som tydligen ska vara på plats så borde det ju kännas som en bortamatch. Och de brukar vi ju vinna.
Om detta slår väl ut så kanske vi ska börja bussa bortasupportrar till EON. Vi vinner matcherna där samt att vi får en lösning på de minskande publiksiffrorna.