Menar du det där klippet var vasst? Skämtar du? 10personer som sjunger och en fet djungeltrumma som dunkar mer än mest... Verkligen rysningar man får av det klippet... Eller hur var det nu?
Ps, se upp när lyset tänds i eran arena, fin överaskning väntar på sittplats ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Menar du det där klippet var vasst? Skämtar du? 10personer som sjunger och en fet djungeltrumma som dunkar mer än mest... Verkligen rysningar man får av det klippet... Eller hur var det nu?
Ps, se upp när lyset tänds i eran arena, fin överaskning väntar på sittplats ;)
sektionO
flyttad