1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337709

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
ÖstrandsNisse: Kom ihåg att det finns vissa som ansett oss som mindre bemedlade när vi framfört kritik mot klubben - lagbygget - storleken på truppen. Dessa har hyllat TJ och Linkan på ett sätt som det måste finnas släktskap för att verka rimligt. Konstigt att den chattering som fick bort Corso inte kunnat visa var skåpet skall stå. Är Nubben på väg tillbaka i någon form ?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Nisse: Att säga att de positiva, eller i vart fall icke-negativa, ord som förts fram om TJ och Linkan är "hyllningar" känns ungefär som att säga att det är saklig kritik när folk skriver att spelarbudgeten går till solariumpolletter.

Om det fortfarande finns någon som tycker att dessa två herrar ska leda föreningen nästa säsong blir jag förvånad. Förutom eventuellt de med släktskap, som du också nämnde.

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Nisse: GRATTIS SSK

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Nu väntar jag bara på att någon självutnämnd "nyaaanserad" skribent ska kliva in och försvara Linkan.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer