1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337781

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Johnny Rådepp:

Spelarbetyg:

+ - Anton Lander
----- - Mikko Jokela

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Laken: Lander var kung på banan idag, han bär laget på sina axlar pojkstackarn.

Jokela är en katastrof, precis som det flesta andra finnarna är..

Jag undrar jag om inte Boorken skulle lyckas bättre med det här laget. Att se Perra i en kvalserie måste bara vara helt uteslutet.

Det är nog bara att inrikta sig på en jävulsk jobbig kvalserie, det känns inte bra det här.

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
In med en tränare i båset med lite jävlaranamma,spelarna ska inte glida runt som kärringar ostraffat utan dom ska riskera att bli hockey invalider om dom inte ger järnet.
Andre tränare från boxningsvärlden eller så kanske?

Kvalserie är chanslöst för timrå då det blir aik hockey där.

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Laken: Feten då?

Han lyckades ju åtminstone måla idag...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer