1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337827

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22

Det är fantastiskt att se våra superfinnar !

Man kan lägga till fler om man vill, det är valfritt. Tyvärr så finns det inget som tyder på att vi ska klara oss ifrån kvalserien och väl där tror jag att vi åker ur. Vi har absolut inget eget spel att falla tillbaka på när det går tungt.

Skitsport !


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2011-01-22
Hälge: Allt arbete fram till en flytt av arenan är att beteckna som "långsam död". Vad vi upplever just nu är bara en av många kritiska skeden av den här långsamma döden. Duckar vi döden denna säsong så fyller vi loppet med nya patroner och snurrar igen nästa säsong. Beslutet att vänta tre år i arenafrågan känns lite som nådastöten just nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer