1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1337985

Sv: Apropå nånting...
Olle: Jag vet flera som har tröttnat - märker själv att jag inte riktigt kan bli förbannad längre, ja, det har t.om smugit sig in sekvenser av likgiltighet (eller apati?).. då är det något som är fel.. i höstas kunde jag åtminstone se fram emot att vara förbannad varje lördag, men nu är det mest som ett tomrum. Det tar nästan emot att stödja den här produkten i dess nuvarande form.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Äh, sluta deppa nu, B-laget behöver få vinna nån gång dom också.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.