superfalle: Varför gnäller du på Kim? är inte det lite att kasta sten i glashus!?
Inlägg: 1338022
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
diffe: nä förlåt , kim är en kejsare , han är exakt den första center som ett lag behöver . visst va han med i dag va??
Sv: Apropå nånting...
diffe: Om Kim hade haft en som Nagy på kanten så hade poängen rasat in.. Individuella prestationer har inget med ett lag att göra.
Men visst lite bättre än så här hade man hoppats på!