Mackelito: Skillnaden mellan Kim och en junior är att en junior jagar lika hårt efter en puck han inte tror att han kommer att vara etta på.
Han är LAT och han är BEKVÄM. Sätter han inte det där läget han åker en hel match och väntar på så är han helt värdelös för oss. Han har haft en hel säsong på sig att ställa om, om det nu skulle ha med tempo att göra. Skada? Sätt honom på läktaren då. Trivsel? ffs, han är vuxen och ett "proffs".
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Han är LAT och han är BEKVÄM. Sätter han inte det där läget han åker en hel match och väntar på så är han helt värdelös för oss. Han har haft en hel säsong på sig att ställa om, om det nu skulle ha med tempo att göra. Skada? Sätt honom på läktaren då. Trivsel? ffs, han är vuxen och ett "proffs".