The Palm: En slutsats man kan dra av att TIK är hyfsat bra i 1:a perioden för att sedan bara bli sämre är att andra lag kommer att försöka stänga ner TIK i första, därefter kommer förhoppningsvis resten gå av sig själv.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En slutsats man kan dra av att TIK är hyfsat bra i 1:a perioden för att sedan bara bli sämre är att andra lag kommer att försöka stänga ner TIK i första, därefter kommer förhoppningsvis resten gå av sig själv.