Kattgubben: Avgå alla!! Välkommen tillbaka Nubben och bygg nytt. Allt är förlåtet!
Inlägg: 1343157
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Sjuka är ju att vi faktiskt tacklades, körde hårt, gick rakt, backa hem i rätt tid och gjorde det mesta rätt - MEN bara 1:a perioden, sen tröttnade grababrna på disiplinerat spel och börja köra solo och "konstycken" som ledde till den ena baklängesmålet efter det andra.
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
pingvin: Challe är också förlåten. Han skulle inte spela Kolan i det här läget.