Inlägg: 1343267
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
liston: Du menar alla som tjoar "vi är timrå och vi ger aldrig upp" efter årets tjugoelfte våldtäkt på hemmaplan?
Nej jag tycker nog att man ska börja bua ut dom istället så att spelarna kanske förstår att folk faktiskt ställer krav på dom.
Nej jag tycker nog att man ska börja bua ut dom istället så att spelarna kanske förstår att folk faktiskt ställer krav på dom.
Ikväll, inte bara ikväl för den delen, ett svek mot sina fans.
När ska dom ställa sig upp be sina fans om ursäkt för det urusla såelet dom avlägger match efter match.
Nä man blir så stans less