Hmm vem av dagens spelartrupp bryr sig om hur det går för Laget. INGEN alls de får nya jobb i alla fall med lika fet lön :(
Inlägg: 1343287
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
uhahl:
Stora problemet är att dom är helt backlösa frånsett Sebbe och i viss mån Halonen
Stora problemet är att dom är helt backlösa frånsett Sebbe och i viss mån Halonen
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
uhahl: Lander. För satan, Lander. I övrigt? Då är det tunnare...