Taurus: Vad? Jag tycker att det är klart att man ska gå på matcherna om man kan men jag tycker inte att lata divor ska vara fredade från burop. Vad i mitt inlägg har du problem med?
Inlägg: 1343289
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Olle:
Vad har jag problem med??????????????? Tycker att man ska markera mot klubben att man är missnöjd och inte vill lägga ut tusentals kronor på att se ett skitlag på isen
Vad har jag problem med??????????????? Tycker att man ska markera mot klubben att man är missnöjd och inte vill lägga ut tusentals kronor på att se ett skitlag på isen