Taurus: Precis som uhahl nyss sa så tycker jag inte att ramsan "vi är timrå och vi ger aldrig upp" duger längre. Vi är Timrå och dom ger allt som oftast upp. Laget har inte samma karaktär som för 4-5 säsonger sedan. Dom ger visst upp! Dom enda som inte ger upp är den tappra skaran fans som orkar se skiten på plats i match efter match. Det tycker jag är jävligt beundransvärt på ett sätt men "hippieattityden" till laget gynnar bevisligen inte spelarna. Mera burop åt och från folket!
Inlägg: 1343300
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå 2011-01-31
Olle:
Nä. det har ju gått spikrakt åt h-vete sedan Nubben lämnade och det beror på inkompetens å det grövsta
Nä. det har ju gått spikrakt åt h-vete sedan Nubben lämnade och det beror på inkompetens å det grövsta