Stämningen på bussen hem är magisk! Spela ingen roll om man spelar pucken skit snyggt i mål så länge den ligger där i slutändan, fy fan va skönt! Hela jävla laget körde på och vi i klacken följde med helhjärtat även fast det inte var så många! Forza för slutspel
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Spela ingen roll om man spelar pucken skit snyggt i mål så länge den ligger där i slutändan, fy fan va skönt!
Hela jävla laget körde på och vi i klacken följde med helhjärtat även fast det inte var så många!
Forza för slutspel