Inte värdelös, men osynlig, han måste var den ende spelaren i ES som inte varit offside en gång pga, att ingen sett honom, han är transparant med isen den karln, åsså gör han mål, fast det är långt mellan gångerna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inte värdelös, men osynlig, han måste var den ende spelaren i ES som inte varit offside en gång pga, att ingen sett honom, han är transparant med isen den karln, åsså gör han mål, fast det är långt mellan gångerna.