Johan J: "Det är en utopi att tro att man byter samtliga stolar över en säsong. Kontinuitet är viktigt i en förening."
Kan ha varit dagens rader, om man bortser från Lakens "som jag skrev då", med tanke på att laget i sig använt sig av 43 spelare denna säsong. Försvinner TJ så är jag övertygad om att CE, Linkan och Thord går samma väg och det är den enda väg att gå, om vi nu överlever rent sportsligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kan ha varit dagens rader, om man bortser från Lakens "som jag skrev då", med tanke på att laget i sig använt sig av 43 spelare denna säsong. Försvinner TJ så är jag övertygad om att CE, Linkan och Thord går samma väg och det är den enda väg att gå, om vi nu överlever rent sportsligt.