Det har gjorts en polisanmälan, men det kommer ju knappast bli något av det. Ville bara informera er vad som har hänt. Nog för att jag är Modosupporter, men vi hade aldrig gjort något sånt mot eran klack. Var väldigt nära att den träffade en av småungarna som står längst ner, istället träffade den vaktmästaren. Tycker bara att så beter man sig inte. Och vi sjöng ingenting om Timrå just då, det var slutet av matchen och vi sjöng för Modo.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ville bara informera er vad som har hänt.
Nog för att jag är Modosupporter, men vi hade aldrig gjort något sånt mot eran klack.
Var väldigt nära att den träffade en av småungarna som står längst ner, istället träffade den vaktmästaren.
Tycker bara att så beter man sig inte.
Och vi sjöng ingenting om Timrå just då, det var slutet av matchen och vi sjöng för Modo.