Bragd-Birger: Det här med att slänga flaskor är ju heller inte något unikt. Senast jag såg Timrå - Modo i Eon så såg jag en modoit slunga en öppen petflaska från vänster kant av deras klack, fullkomligt duschar dom som står i mitten, för att slutligen landa bland dom egna fansen som står på höger ytterkant.
Naturligtvis blev ingen skadad och man kunde ju obesvärat garva åt hela grejen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Naturligtvis blev ingen skadad och man kunde ju obesvärat garva åt hela grejen.