Ett mirakel att vi vann igår. Vi var bra i ungefär 17 minuter, sedan överlevde vi resten, mycket tack vare en fantastisk Lander. Perras matchning är förresten helt obegriplig, principen verkar vara "ju sämre du spelar desto mer får du spela" och det stämmer väl överens med vilka som har mest istid i Timrå den här säsongen:
Mattias Karlsson 21.54 Mikko Jokela 21.54
Lönen är nog också en faktor till att dessa herrar matchas stenhårt. Lön och uselhet betalar sig om man vill spela i dagens Timrå IK.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Mattias Karlsson 21.54
Mikko Jokela 21.54
Lönen är nog också en faktor till att dessa herrar matchas stenhårt. Lön och uselhet betalar sig om man vill spela i dagens Timrå IK.
Avgå Perra!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar