1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614959 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348111

Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Klockrent!

Klubben måste inse att det handlar om TRADITION. Och finns det nåt Timrå har så är det just TRADITION. Visa det! Förnyelse fick sin chans med S/T Hockey. Åter till rötterna!

Och ja, det är precis lika aktuellt som för tio år sen när etableringen i Elitserien var i full gång. Jag hoppas bara att klubben är mogen att inse värdet i att återvända. De har ju fullständigt plockat bort örnen från matchstället så de vet ju vad vi pratar om.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tycker nån flitig en' kan strida till verket och göra en namninsamling om detta med tallarna/örnen. Vi tikare borde störta Örnen som som Egypterna störtade Mubarack! ;) va sägs, samling utanför E.on?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer