Timrå Icon: Jag tycker han gör det bra efter förutsättningarna. Man ska komma ihåg att han inte spelat hockey överhuvudtaget på 11 mån och i NHL på vad är det nu? 3 år?
Timrå Icon: Men alla utom han själv tycker han gör en ok insats. Själv gnäller ha dock i vanlig ordning som f-n. Han måste ha en ruggigt skev självbild om han trodde att han skulle kliva in på isen och tokdominera...men visst, han är ju från Ö-vik. Det här med adekvat självbild är väl inte starkaste grenen om man säger så....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer