Timrå Icon: Jag tycker han gör det bra efter förutsättningarna. Man ska komma ihåg att han inte spelat hockey överhuvudtaget på 11 mån och i NHL på vad är det nu? 3 år?
Ambroo: Håller med. Har sett båda Foppas matcher där jag tycker han var bättre i den första. Men jag är lite imponerad över hur pass bra han ändå hänger med trots sin långa frånvaro. Sedan märker man vilket geni det är. Han hittar ofta rätt i sina pass och öppnar enorma ytor för sina medspelare. Håller foten tror jag att det kan bli en stor tillgång för Avalanche.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer