John K: Jag tycker för övrigt att det är enormt starkt att spela så disciplinerat med så många ordinarie borta. Jäklar vad PW inger trygghet i försvaret.
Vidare så är det skönt att se att Jokela missar att göra självmål även i denna match, det var lite nyckeln till ledningen skulle jag vilja säga. Underbar 2:a för ovanlighetens skull och nu är det bara att knäppa händerna och be för att 3:e blir lika kontrollerad. Snälla Lander, stanna en säsong till!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...