1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348556

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14

Olle: Jag har inte sett, inte hört och inte läst mer än skottstatistiken och ditt inlägg. Båda ger hopp? Nicht wahr?

Spika igen då så kör vi i tredje.


Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
El Maco: Jag tycker att det ser ut som Landers fina arbetsmoral har smittat av sig på många andra men vi är bara en studspuck ifrån nerver i egen zon igen så nu hoppas jag att man går för 0-3. Hög press förstörde många LHC-anfall, det är nog medicinen i alla byten som inte Linhka/Lavac spelar. Dom är giftiga som alltid.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Håll ihop nu! PW är snart vad Limpan var ifjol.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...