1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1348597

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Johnny Bravo: Tre härliga poäng igen! Det är mycket viktigt inför fortsättningen, förhoppningsvis i kamp om en slutspelsplats och definitivt i kampen om undvikande av kvalserien.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
NU TROR JAG PÅ SLUTSPEL !

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: Dessutom skönt att vissa hockeyfjantarna Ek och övriga på Expressen och Aftonhoran att de har fel!

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Fy fan vad skönt!!

Och vilken jävla pärs det var på slutet. Som det alltid är i och för sig, men så skönt att vi håller hela vägen. Och PW grym igen.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
John K: YES!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...