bearlakeyours: Låten heter "Det är inte kul att vara ful". Artisten är Just D. Hittade ingen Youtube - länk till låten, men den finns på skivan "Plast" som f ö har den übersköna låtan "Tre gringos" på repertoaren.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Artisten är Just D. Hittade ingen Youtube - länk till låten, men den finns på skivan "Plast" som f ö har den übersköna låtan "Tre gringos" på repertoaren.