1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1351041

Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ja, det är ju väldigt enögt och modolidiskt att själv lägga Modo på en tionde plats? Antagligen hade jag tänkt att ha med en egen ranking oavsett resultat, själva grundtanken med en blogg är väl just att vädra sina egna åsikter?

Redigerad kommentar

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Gustafsson: Klart du får tycka vad du vill. Klart du ska få kommentarer på tyckandet också.

Själv tycker jag att Timrå har ett snyggt ställ i år och noterar att vi haft varianter på det här till och från i 45 år. En fråga apropå att du tycker vi ska ha en mer "klassisk" modell. Vad är en klassisk Timrådesign om inte vår Detroitrip-off som jag tror vi hade första gången -67?


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...