1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1351044

Sv: Apropå nånting...

Gustafsson: Klart du får tycka vad du vill. Klart du ska få kommentarer på tyckandet också.

Själv tycker jag att Timrå har ett snyggt ställ i år och noterar att vi haft varianter på det här till och från i 45 år. En fråga apropå att du tycker vi ska ha en mer "klassisk" modell. Vad är en klassisk Timrådesign om inte vår Detroitrip-off som jag tror vi hade första gången -67?


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Mönstret ser för konstigt ut, de stora och pösiga tröjorna gör så att man knappt ser hur det ser ut. Jag tycker åtminstone att de är rätt ute när det gäller färgerna. Tro inte att det bara är en massa gnäll för nästa "projekt" på bloggen blir att göra egna förslag till alla ES lag, bör väl komma upp i slutet av veckan.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...