John K: Det blir till att köpa matchprogram också... Eller följa swehockey på blackberryn, det är visst -10tal nu (men jag saknar de som bytte siffror på resultatrapporttavlan i isladan med en stång. Fromells Vip-teknik, Boden-Piteå 3-0)
Om Timrå förlorar och både AIK och Modo tar full pott är vi borta från slutspelet i såväl teori som praktik. Om vi tar tre och någon av Frölunda eller Modo förlorar så kan vi inte åka ur. Finns några varianter med tvåpoängare på samma tema också... Men annars kan alla tänkbara utfall vara möjliga inför slutomgången hemma.
Kan det bli utsålt mot DIF tro? Det är så jag funderar på att ta planet hem och kolla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
John K: Det blir till att köpa matchprogram också... Eller följa swehockey på blackberryn, det är visst -10tal nu (men jag saknar de som bytte siffror på resultatrapporttavlan i isladan med en stång. Fromells Vip-teknik, Boden-Piteå 3-0)
Om Timrå förlorar och både AIK och Modo tar full pott är vi borta från slutspelet i såväl teori som praktik. Om vi tar tre och någon av Frölunda eller Modo förlorar så kan vi inte åka ur. Finns några varianter med tvåpoängare på samma tema också... Men annars kan alla tänkbara utfall vara möjliga inför slutomgången hemma.
Kan det bli utsålt mot DIF tro? Det är så jag funderar på att ta planet hem och kolla.