T T: Borde det inte kunna få motsatt effekt också? Att domarna tycker att Popovic är en jobbig jävla gnällspik som ifrågasätter deras yrkeskompetens...
Kattgubben: Han lär inte komma undan med att springa ut på isen igen iaf. Hur han gjorde det igår, det förstår jag inte. Jag hade förhoppningar på att SSK's Eriksson skulle bli avstängd för bentacklingen men så verkar inte ske.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer