SSK rear ut 500 sittplatsbiljetter för 50 spänn styck. Kul om det kommer mycket folk ikväll. Heta minnen från kamperna i Scaniarinken i slutet av 90-talet och -00 när vi gick upp, alltid ett jäkla tryck när vi kom på besök i allsvenskan och diverse kval. Men bortastå köper man fortfarande i dörren vad jag ser...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
SSK rear ut 500 sittplatsbiljetter för 50 spänn styck. Kul om det kommer mycket folk ikväll. Heta minnen från kamperna i Scaniarinken i slutet av 90-talet och -00 när vi gick upp, alltid ett jäkla tryck när vi kom på besök i allsvenskan och diverse kval. Men bortastå köper man fortfarande i dörren vad jag ser...